reklama

Prečo pokračujem ...

Jednoducho povedané preto, lebo som bol vychovaný ako slušný človek, aby som sa nevzdával bez boja a bol som vychovaný tak, aby som sa ozval, keď sa deje nespravodlivosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Prečo pokračujem...

Jednoducho povedané preto, lebo som bol vychovaný ako slušný človek, aby som sa nevzdával bez boja a bol som vychovaný tak, aby som sa ozval, keď sa deje nespravodlivosť.

Keď som sa rozhodol kandidovať na predsedu BBSK, mojim hlavným hnacím motorom bolo poraziť silnejúci a podľa mňa nebezpečný trend v slovenskej politike. Sľúbil som mojej rodine, mojim priateľom, známym a už aj stovkám obyvateľom, že sa nevzdám. Vážim si, že moje okolie ma vníma ako slušného človeka, ktorý sa ozve, keď sa niečo zlé a hlúpe deje, keď treba pomôcť, alebo rozhodnúť a zároveň sa nezľakne a ani necúvne kým nedosiahne svoj cieľ. A sľúbil som zotrvať aj sám sebe. A pred sebou chcem ostať verný svojej výchove. A to je najviac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vnútorne som si povedal, že do toho pôjdem a vydržím. Som športovec a viem zabojovať, vytrvať, ak treba. Ja viem, čo nám hrozí. A možno si to uvedomujem viac, ako tí, čo ma kritizujú za to, že som sa nevzdal, pretože tých ľudí, priaznivcov terajšieho župana poznám, viem, akí sú a čo robia...

Politické strany svojimi kauzami za posledných 25 rokov doslova stvorili veľa fanúšikov radikálnych riešení, slov a nerealizovateľných, populistických nápadov. Ale ako ich presvedčiť? Jednoducho: činmi. Nám sa to podarilo. My pracujeme a ľudia vidia, že sa to dá. Bez korupcie, kšeftov, nie pre osobný prospech. A preto sa inak rozhodujú, pretože to už okolo nás vyzerá inak. Sú tu opravené školy, cesty, kanalizácia, lampy, máme pomoc pre mladých i sociálne slabších, šport pre mládež i seniorov, všeličo, čo zlepšuje kvalitu život.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pokračujem aj preto, lebo ani ja už nechcem voliť menšie zlo, nechcem si vyberať z čierno-bieleho, ani ľudia, ktorí sú okolo mňa. Program víťaza bude potom „čierny“ alebo „biely“?! Ja by som bol rád, keby vyhral program najlepší pre kraj a zmenil nám kvalitu života. To je môj hlavný cieľ. Aby bol víťaz pre všetkých prijateľný. Aby víťaz nepolarizoval spoločnosť, ale ju spájal. A to ani súčasný, ani ten, ktorý by ho „mal“ podľa predstáv politických strán a médií poraziť, nie je. A aký bude potom? Nemastný - neslaný. Raz preváži program jednej strany, inokedy si dupne iný stranícky sponzor a otočí sa to...To nik nevie, pretože ho podporuje doslova guláš záujmov a strán.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Netreba zabúdať na to, že na voľby jednoduché spočítanie hlasov nestačí. Zrátať hlasy tých, ktorí sa vzdali a tešiť sa z budúceho víťazstva, tak to nefunguje. Presvedčili sme sa veľakrát. Nedopadlo to dobre predovšetkým pre občana.

Preto pokračujem. Šancu na nezávislosť od politických strán máme práve teraz. Krajania, priatelia, využime ju. Poďme spoločne vyhrať voľby. Bude to naše víťazstvo, bude to víťazstvo nezávislosti a slušnosti.

Martin Juhaniak, kandidát na predsedu Banskobystrického samosprávneho kraja

Martin Juhaniak

Martin Juhaniak

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Charakterizuje ma neustála aktivita, silný vzťah k rodine, pozitívny prístup k ľuďom a chuť neustále meniť veci k lepšiemu.Nezávislý kandidát na predsedu Banskobystrického samosprávneho kraja. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu